اعمال فشار بر شهروندان مسیحی در تبریز
خبرگزاری هرانا
12-Apr-2010 (one comment)

خبرگزاری هرانا - اعمال فشار دستگاه امنیتی بر یكی از شهروندان مسیحی ترک زبان تبریز که پیشتر در 16 اسفند ماه بازداشت شده بود ادامه دارد.

بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، یكی از نوكیشان مسیحی آذری با نام " سعید " که در 16 اسفند ماه سال گذشته بازداشت و پس از تحمل 9 روز انفرادی با قرار وثیقه 80 میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود همچنان از سوی ماموران امنیتی مورد تهدید قرار می گیرد و از برگرداندن مدارك ضبط شده وی شامل اوراق شناسائی ، اسناد بانكی ، گواهی تحصیلی و همچنین خودرو و تلفن همراه ایشان امتناع می شود.

نامبرده از سوی دستگاه امنیتی و قضائی به شرکت در مراسم مذهبی و انجام امور دینی خود از جمله تبلیغ آئین مسیحی متهم شده است.

همچنین لازم به یاد آوریست پیش ازاین نیز یكی دیگر از مسیحیان آذری زبان با نام "رضا" در تاریخ یكم اسفند ماه ۱۳۸۸، با اتهامات مشابه توسط مامورین امنیتی تبریز دستگیر وپس از ۵۰ روز از زندان تبریز با قرار وثی... >>>

KamRan201

ختنه سوران و بریدن سر

KamRan201


بعضی ها در تفسیر فلسفه اسلام عزیز می فرمایند که:
 
" اسلام دینی است که چون بر آن وارد شوی سرش را می برند و چون بخواهی از آن خارج شوی سرت را می برند!!!"
 
به راستی خجالت آور است که در عصر کنونی که توسط منشور سازمان ملل متحد هرگونه تبیعضات نژادی و مذهبی محکوم شده است کسی را فقط بعلت اینکه از دین ابا و اجدادیش (که کاملا ارثی بوده و خودش هم نقشی در قبول آن نداشته است) مورد اهانت و مواخذه قرار بدهند . این هم یکی دیگر از نقطه های کور اسلام است که نقش قوانین قرون وسطائی در آن به چشم می خورد. . در سالهای اولیه رشد اسلام، بسیاری از دزدان گردنه گیر به طمع حمله شرعی به کاروان ها و چپاول اموال و تصاحب زنان در لشکر اسلام جای میگرفتند. این جدید الاسلام های  امی و بیسواد فقط به طمع پول و زن در لشکر اسلام شمشیر میزدنند مخصوصا که به آنها القا شده بود در صورت مرگ در میدان نبرد مستقیما به بهشت میروند (باز هم وعده پول و زنان ماهرخ) . این گروه انبوه هر لحظه ممکن بود تمرد کرده و به امید یافتن لقمه چرب تری  از سپاه خارج شوند و بنابر این مجازات آنها اعدام تعین شده بود. حالا آن قانون قرون وسطائی چکار دارد با تصمیمات شخصی یک انسان مستقل و تحصیل کرده، که به هر دلیل ممکن دین ارثی پدر و مادرش را بر نمی تابد و عقیده دیگری را که مخالف عقاید پدرانش هست پیش میگیرد. این از حقوق شناخته شده است که به فرد اجازه میدهد روش جدیدی برای ادامه زندگیش پیش بگیرد و سراغ عقاید ارثی پدرانش نرود (مثال زنده امیر عباس هویدا هست که پدری بهائی داشت ولی خودش کاملا لائیک بود ولی مومنین عقیده راسخ داشتند که همیشه تره به تره میرود و حسنی به تخمش) . الغرض در زمانیکه رژیم از انرژی های هسته ای حرف میزند بهتر است مقداری از جمود فکری اش را هم مثل انرژی هسته ای نو کند. 


Share/Save/Bookmark