غرب به سوى رویارويی با رژیم تهران در حركت است
iranpressnews
10-Apr-2010 (one comment)

یک سخنگوی آمریکايی گفته، رونمایی رژیم تهران از نمونه نسل سوم سانتریفیوژها برای غنی سازی اورانیم حاکی از مقاصد پلید اتمی این رژیم است.روزنامه ديلى تلگراف چاپ انگلستان در همین زمینه نوشت،به خاطر امتناع رژيم تهران از توقف برنامه غنی سازى اورانيوم، غرب پس از يک دور جديد تحريمها كه احتمالا در هفته هاى آينده اجرامی شود، بسوى يک رویارويی با رژیم تهران در حركت است.این روزنامه نوشت، اگر رژيم تهران به بی اعتنايش به درخواستهای بین المللی و به تلاشهايش براى ساخت بمب اتمى ادامه دهد، اين رژيم میتواند بزودى خود را در شمار اهداف در نظر گرفته از سوى آمريكا بيابد.ديلى تلگراف نوشت، رژيم افراطى حاكم بر ايران بهتر است به اخطار رئیس جمهور آمريكا به خوبى توجه كند، زيرا در اين اخطار كه به دقت جمله بندى شده است، تصريح شده كه تحت شرايطى، محتمل است كه ایالات متحده تسليحات منهدم كننده اش را عليه اين رژيم به  کار ببرد.این روزنامه نوشت، احمدى ن... >>>

KamRan201

اخطار اتمی؟؟؟

KamRan201


من بارها فکر کرده ام که این همه بمب های هسته ای که روسیه و امریکا  انبار کرده اند هرگز نمی تواند برای نمایش در موزه ها باشند.  سعی دول بزرگ بر آنست که تا حد اکثر امکان از استفاده از بمب های هسته ای احتراز کنند اما این هرگز به آین معنا نیست که وقتی منافع حیاتی آن ها به مخاطره افتاد  از بمب هسته ای به نفع خودشان سود نجویند. هم اکنون 94 درصد از موجودی بمب های هسته ای در روسیه و امریکا  قرار دارند. و در صورت حالت بحرانی عمیق لحظه ای در کاربرد آنها کوتاهی نخواهند کرد.بهمین دلیل تهدید اوباما را باید قدری جدی گرفت.
ماجرا از وقتی شروع شد که رفسنجانی در نماز جمعه اعلام کرد که اگر ما یک بمب بر سر اسرائیل خراب کنیم، دیگر اسرائیل باقی نخواهد ماند و آنها میتوانند حد اکثر به یک و یا دو شهر کشورهای اسلامی لطمه بزنند.بعد از این نطق بود که اسرائیل و متحد تنگاتنگ آن امریکا تصمیم به مهار ایران گرفتند تا به هر وسیله ممکن از ساخت بمب اتمی توسط رژیم آخوندی ممانعت کنند. و این داستان همچنان ادامه دارد و جریان وقایع ممکن است که به تصمیم گیری استفاده از بمب های هسته ای بیانجامد. 


Share/Save/Bookmark