اعتراض آلمان، فرانسه و بریتانیا به پخش پارازیت از ایران
رادیو آلمان
17-Mar-2010 (one comment)

رادیو آلمان: وزیران خارجه آلمان، فرانسه و بریتانیا در نامه‌ای خطاب به مسئولان اتحادیه اروپا خواستار مقابله با اختلال ایران در پخش برنامه‌‌ دویچه وله، بی‌بی‌سی و صدای آمریکا شدند. ارسال پارازیت برنامه ‌این فرستنده‌ها را مختل کرده است

پخش برنامه‌های رادیوئی و تلویزیونی دویچه‌وله، بی‌بی‌سی و صدای آمریکا، از ماه دسامبر سال ۲۰۰۹ میلادی با ارسال پارازیت از سوی ایران مختل شده است.

گیدو وستروله، برنار کوشنر و دیوید میلیبند وزیران خارجه آلمان، فرانسه و بریتانیا، روز چهارشنبه (۱۷ مارس) در نامه مشترکی به مسئول سیاست خارجی و رئیس اسپانیائی شورای ‌سران اتحادیه اروپا، خواستار اقدام در این زمینه شدند.

سکوت جایز نیست

وزیران خارجه سه کشور اروپائی در نامه خود تاکید کردند که ایجاد اختلال در پخش برنامه فرستنده‌های فارسی‌زبان خارج از کشور، حق قانونی مردم ایران برای دسترسی به اطلاعات را نقض می‌کند و با قوانین ... >>>

KamRan201

باشعورهای بی شعور

KamRan201


تا دو دهه قبل میسر بود که دولت های دیکتاتوری و انحصار گرا بتوانند با تهدید و ارعاب جلوی انتشار آزاد اخبار و عقاید را قیچی کنند. با اکتشافات و ابداعات الکترونیک دیگر سانسور کردن خیلی مشکل است برای اینکه امواج از روی ابر ها به هر کجا پر میکشند. دولت هائی دست به سانسور میزنند که خودشان را متولی ملتشان میدانند. سانسورچیان همیشه ملت خودشان را ابله فرض کرده و لازم می بینند که در همه کار آنها مخصوصا شنوائی دخالت کنند. البته هر کس دیگران را ابله محسوب دارد خودش ابلهی بیش نیست و در این میان گروهی که منتظرند استخوانهای پودر شده یک کودک 5 ساله از ته چاه بو گندوی جمکران به در آمده و برای آنان تخم طلا بگذارد، معلوم است که ازچه درجه از خرد برخوردارند.  


Share/Save/Bookmark