آمار تکان دهنده از عدم ارضای نیازهای جنسی زنان در ایران
شهرزادنیوز
16-Mar-2010 (one comment)

شهرزادنیوز: 63 درصد از زنان بعد از رابطه جنسی، احساس عصبانیت دارند و 71 درصد از آن‌ها هیچ لذتی از رابطه خود با همسرشان نمی‌برند. نزدیک به 70 درصد از زنان تمایلی به برقراری رابطه جنسی با همسران‌شان ندارند.

این آمار نتیجه‌ی تحقیقی است که در دانشگاه علوم پزشکی قم و در شهر تهران در مورد روابط جنسی زوج‌هایی انجام شده که در شرف طلاق هستند. در این مطالعه میانگین سنی زنان 29 سال بوده است.

مطالعه‌ی دیگری نیز که در رشت توسط کارشناسان مرکز بهداشتی و درمانی الزهرا انجام شده، حاکی از آن است که 60 درصد از زنان بعد از رابطه احساس عصبانیت داشته‌اند و حدود 70 درصد هم بعد از رابطه جنسی احساس محبت نسبت به همسرشان نداشته‌اند.

نتایج این مطالعات در کنگره پیشین خانواده و سلامت جنسی ارائه شد.

>>>
KamRan201

فاجعه جنسی برای زنان

KamRan201


در حالیکه روابط جنسی بین زن و مرد ارتباط مستقیم بر ایجاد ارامش عصبی (مخصوصا در زنان)  داردد لازم است که با یک بررسی کارشناسانه  مشخص شود که این فاجعه از کجا ناشی میشود. البته میتوان در نظر گرفت که مشکلات شدید اقتصادی باعث بحرانی شدن روابط یک زوج میشوند و سردی مزاج را در زنان ایجاد میکنند. دیگر اینکه یک کارشناس محیط زیست اعلام کرد که هم اکنون حدود 20 میلیون زن و مرد ایرانی به انواع حا لات افسردگی  مبتلا هستند که البته افسردگی باعث غیر فعال شدن قدرت جنسی میشود.  باید در نظر گرفت که معیار درجه تعیین افسردگی در جوامع مختلف با یکدیگر توفیر دارند. و مثلا اگر معیار کشور سوئد برای دیپرس بودن در نظر گرفته شود، میزان مبتلایان به افسردگی در ایران از 80 درصد هم  افزون میباشد. . وقتیکه لذت جنسی مابین یک زن و شوهر خط بخورد باعث بی تفاوتی شده و هد چقدر هم زن و شوهر  آگاه یاشند روابط سردی ایجاد خواهد شد که شادابی  زندگی را کاملا از بین برده و زن و مرد تنها همدیگر را تحمل خواهند کرد. موضوع دیگر عدم آگاهی اکثر مردان ایرانی  به ارگانیسم های زنانه است. بسیاری از زنان احتیاج دارند تا قبل از دخول مورد ملاطفت قرار بگیرند و اگر از این پیش زمینه لازم دوری شود بسیاری از زنان در هر عمل جنسی درد و رنج بسیاری را متحمل میشوند. ایجاد حالت سکسی در زنان یک هنر است که متاسفانه اکثر مردان ایرانی از آن بی خبرند. علاوه بر آن لازم است که شوهر زمان ارضاء خودش را شدیدا کنترل نمایند. بهیچ صورت هیچ شوهری نباید قبل از زن خود انزال شود  که این خود باعث سرگشتگی زن میشود. یک رابطه سالم جنسی حق هر زنی در زندگی زناشوئی هست. و نادیده گرفتن آن ناهنجاری های گران برای همسران ایجاد خواهد کرد.


Share/Save/Bookmark