رادان: به زندانیها می گفتند ادعای تجاوز کنید 50میلیون بگیرید
خبرگزاری مهر
05-Mar-2010 (one comment)

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سلاح مقابل فتنه را بصیرت دانسته است، گفت: برای داشتن بصیرت یک کار باید کرد و آن هم حمایت و تبعیت از ولی فقیه است

سردار احمد‌رضا رادان، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم فیض بصیرت که در مزار ابن بابویه قم برگزار شد، گفت: امروز فتنه تا حدودی دفع شده و دست فتنه‌گران نیز برای مردم رو شده است. فتنه‌گرانی که از ادعای تقلب شروع کردند و در روز عاشورا اوج جریان ضد دینی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: جریان مردم فتنه‌گران را نابود کرد و در جایی که عده‌ای از خواص زمین خوردند، مردم در صحنه ماندند و نشان دادند که خواص همین مردم هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای شک انداختن و غبارآلود کردن فضا به کسی در زندان پیام می‌دادند که بگو به من تجاوز شده و پنجاه میلیون بگیر و اگر خجالت می‌کشی حد‌اقل بگو مرا آزار جنسی داده‌اند. وقتی به آن آقایان می‌گف... >>>

KamRan201

سنگ پای قزوین

KamRan201


آدم خیلی پر رو را به سنگ پای قزوین نسبت میدهند. حالا این مسئولین ج ا ا آنقدر پر رو و وقیح و دروغگو هستند که  روی سنگ پای قزوین را سفید کرده اند. دروغ و دغل یکی از خوراک های روزانه این اوباش به سلطنت رسیده است. اینان که غالبا قبلا باج بگیر و لات و چاقوکش بوده و حالا سردار(!) شده اند، اصلا نمیدانند که معنای اخلاقیات چیست تا از کژی ها فاصله بگیرند. اینان خود فساد هستند و اگر فساد از فساد شسته شود دیگر چیزی برایشان باقی نخواهد ماند.


Share/Save/Bookmark