اتوبوس وحشت در خيابان های مشهد
روزنامه خراسان
03-Mar-2010 (one comment)

اتوبوس وحشت در خيابان هاي مشهد؛ ناله هاي مجروحان و خودروهايي که آهن پاره شد

روزنامه خراسان: راننده يک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوس راني مشهد در اقدامي غيرطبيعي ۱۵ خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت را در هم کوبيد و ۱۴ تن را نيز روانه بيمارستان کرد.به گزارش خراسان، اين حادثه ساعت ۲1:۲5 شب سه شنبه گذشته هنگامي رخ داد که اتوبوس خط ۵۱ از منطقه گلشهر مشهد در حالي که تعداد زيادي مسافر داشت به مقصد ميدان شهدا حرکت کرد. بنا به گفته شاهدان و مسافران راننده تا چهارراه برق به طور طبيعي رانندگي کرد و در ايستگاه هاي بين راه نيز به طور عادي توقف داشت اما ناگهان در چهارراه برق ورق برگشت و راننده اتوبوس پدال گاز را فشرد. او که با حالتي غير طبيعي رانندگي مي کرد به هر خودرويي که در مسيرش قرار مي گرفت برخورد مي کرد اما هم چنان به رانندگي ادامه مي داد. مسافران اتوبوس از وحشت به صندلي هاي خود چسبيده بودند و تعدادي نيز که داخل اتوبوس مدام به اين طرف و آ... >>>

KamRan201

اتوبوس مرگ

KamRan201


ابعاد گزارشاتی که از ایران میرسند، وحشتناکند. چندی قبل یک کارشناس اعلام کرد که تعداد افراد مبتلا به افسردگی در ایران مازاد بر 20 میلیون نفر است. . متعاقبا کارشناس دیگری رقم 13 میلیون نفر را بکار برد. . با توجه به اینکه معیار ثابتی برای این گروه بندی ها وجود ندارد، اگر بعنوان مثال معیار پزشکان سوئد برای نشان دادن این شاخص ملحوظ شود باید تعداد بیماران افسرده رابه  مازاد ار 90 درصد مردم ایران  تعمیم داد. . ایرانیان در مقام مصرف کنندگان  مواد مخدر در جهان اولند. علت گرایش این تعداد عظیم را به مواد مخدر نمینوان  از سر کیف یابی تلقی کرد. بیشترین معتادان، جای مواد مخدر و والیوم را عوض کرده اند. . تقریبا همگی میدانند که این اعتیاد در عاقبت چه به روزگار آنان خواهد آورد.، ولی فرار از افسردگی و آرزومند مرگ بودن، روز بروز بیشتر مردم مملکت ایران را آلوده میسازند. ابعاد وسیع فاحشگی و از در هم گسیختگی معیار های اخلاقی ، هم از دیگر عوارض محیط زندگی نا سالم و متعاقبا افسردگی میباشد. برای خیلی از دختران و زنان پرداختن به سکس باعث آرامش عصبی میشود گزارشاتی که از ایران میرسد وحشتناک است.. تعداد زیادی از زنان متاهل به سکس آزاد هم می پردازند و این همه علاوه بر منافع مالی، تسکینی برای اعصاب در هم ریخته آنان است.با این همه مشکل دیگر  زیر خط فقر زندگی کردن و مشکلات تغذیه است. مطابق یافته های پزشکی، در بروز گرسنگی،غده های سکس در بدن بیش از چند برابر حالت معمولی تحریک میشوند  و بهمین دلیل است که خانواده های فقیر معمولا تعداد فرزند بیشتری از طبقات مرفه جامعه دارند.
 
امار وحشتناک خودکشی ها و یا تجاوزات به عنف خود حکایت دیگری از بلائی هست که تمام جامعه ایران را آلوده نموده و هر لحظه هم بعد وسیعتری می یابد.. و در این حال حاکمان خرافاتی ایران دو دسته هستند. یک دسته دین را وسیله چپاول کرده اند و کاری به معضلات اجتماعی ندارند. دسته دیگر که در قعر بلاهت دست و پا میزنند ، ظهور آقا(!) امام زمان را خیلی نزدیک می بینند و تصور میکنند که هر چقدر فساد بیشتر شود، در ظهور آقا تسریع رخ خواهد داد! ضمنا این بلها از خودشان نمی پرسند که اگر قرار بر ظهور آقا(!) باشد چرا باید از ایران نزول اجلال بفرمایند!!؟.  .


Share/Save/Bookmark