وقتی آنگولا ابرقدرت صنعتی جهان می شود
iranpressnews. / روزنامه تهران امروز:
08-Feb-2010 (one comment)

 طنز / وقتی آنگولا ابرقدرت صنعتی جهان می شود

---------------------------------------------------------------------------

روزنامه تهران امروز: اعلام شد كه 20 درصد فاز 12 پروژه ميدان گازي پارس جنوبي به آنگولا واگذار شده است. آنگولا يكي از ابرقدرت‌هاي صنعتي جهان است كه به ويژه در زمينه اكتشافات گازي شهره خاص و عام است.

همان‌طور كه كنيا در زمينه تجهيز بنادر صاحب تكنولوژي است و به همين خاطر قرار شده كه پروژه بازسازي و تجهيز بندر امام به اين كشور واگذار شود. ساير ابرقدرت‌هاي صنعتي و اقتصادي جهان عبارتند از: بوركينافاسو، بنگلادش، سومالي، سودان و زئير كه قطعا در همان راستاي تساوي سياست خارجي و اقتصاد ما به زودي پروژه‌هاي مهمي در زمينه مايعات، جامدات و گازها به آنها واگذار خواهد شد. (فقط مونوريل را به هيچ وجه به كسي يا چيزي يا دولتي يا ملتي واگذار نمي‌كنيم والا و بلا بايد تيم شهرداري سابق تهران آن را به انجام برسانند.)

ما ضمن آر... >>>

KamRan201

جیب گشاد برای چپاول بیشتر

KamRan201


همه میدانند که انگولا یک کشور بسیار عقب افتاده افریقائی است که فاقد هرگونه تکنولوژی برای استخراج گاز است. حالا که کشور های صاحب تکنولوژی از امضای قرارداد با ایران طفره میروند. آقا زاده ها میخواهند انگولا را کشور میانی کنند تا با تاسیس یک شرکت در آن کشور بی در و پیکر، واسطه های سود جو را در این معامله دخالت دهند و خودشان هم که سیری ناپذیرند پول گنده ای به جیب بزنندانگولا حتی نمیتواند گاز خانه شما را بکشد چه به اینکه پروژه پارس جنوبی را پیاده کند!!!


Share/Save/Bookmark