چهار ناو هواپیمابر آمریکایی در راه خلیج فارس
سایت عصر ایران / روزنامه کویتی القبس
05-Feb-2010 (2 comments)

به گزارش سایت عصر ایران، منابع آگاه به روزنامه کویتی القبس گفتند که تحریم ها و مجازت های بین المللی علیه رژیم تهران روند افزایشی به خود گرفته است تا جمهوری اسلامی به مرحله محاصره کامل درآید و این موضوع رژیم تهران را به واکنش نظامی می کشاند .به گفته این منبع، آمریکا هم اکنون به شدت درباره اعمال محدودیت بر بنادر ایران فعالیت می کند.

>>>
KamRan201

شروع فاز دیگری از تحریم

KamRan201


تمام اخباری که از گوشه و کنار میرسند حکایت از توافق  کشور های 5 بعلاوه 1 برای اجرای  تحریمات شدیدتر  در مورد ایران دارند. در حال حاضر روسیه کاملا با برنامه غرب موافقت نشان داده است. چین هم که مخالف اصلی اجرای تحریمات جدید میباشد توافق کرده است که قطع نامه احتمالی را وتو نکند. اگر این تحریم ها بلوکه کردن بنادر ایران را در برنامه خود داشته باشد. در حقیقت گلوی تغذیه رژیم به سختی فشرده میشود و ممکن است رژیم دست به عکس العمل بزند و بهانه لازم را برای حمله همه جانبه به کشورهای متخاصم بدهد


Share/Save/Bookmark

 
default

Common sense

by IranMilitaryForum.net on

would point to other reasons for sending carriers to PG. Stratigically these big elephants are nothing but a huge target in shallow waters of PG. This fact can be checked by any military naval researcher.

However, they look impressive and normally would have more of a "political" messge than anything else. Let's notforget the IAEA deadline has passed and Iran is awaiting 11 February event!