افشای حساب های بانکی سران جمهوری اسلامی ایران در خارج
ایران گلوبال / دکتر گلمراد مرادی
09-Jan-2010 (2 comments)

سران فعلی رژیم ایران بمراتب از رژیم گذشته بد تر اند، زیرا اینها زیر نام اسلام ناب محمدی و با نظارت صاحب زمان مملکت را غارت می کنند و از نظر اقتصادی مردم را به خاک سیاه نشانده اند و از نظر اجتماعی، جامعه را به قرون وسطا بر گردانده اند. این است بیلانس 30 سال حاکمیت بعد از انقلاب. اکنون هم یواش یواش دارد رو می شود که علاوه بر ذخیره آن ویلاهای رؤیائی بامسجد و محراب و مناره های متعدد در شمال ونکوور کانادا، متعلق به خانواده هاشمی رفسنجانی، پولهای از راه حلال به دست آمده نیز، سر از بانکهای خارج ازایران در می آورند. این کارها همه زیر نظر خود صاحب زمان انجام گرفته و می گیرد!!

1- رهبر جمهوری اسلامی (ولی فقیه) سید علی خامنه ای، در بانک "اشپار کاسه" در فرانکفورت آلمان، بشماره حساب بانکی 234075617، مبلغ 112 میلیون و صد هزار مارک ازسال 1997 تاکنون. در کرنر بانک ژنو درسویس بشماره حساب بانکی 217824، مبلغ 97 میلیون دلار آمریکائی و در کانتوناله بانک لوزا... >>>

recommended by KamRan201

Share/Save/Bookmark

 
KamRan201

but how do we know if this is true?

by KamRan201 on

من خودم در اوایل انقلاب شاهد دریافت دو فقره رشوه  توسط دو نفر از سردمداران رژیم آخوندی ایران بوده ام . در یک مورد آیت سه نقطه (آیت...) دکتر بهشتی در اوایل انقلاب یک قلم 10 میلیون دلار از آقای د رشوه گرفت تا اموال او را مصادره نکند. در مورد دیگری محسن رفیق دوست لوستر آرامگاه خمینی را مبلغ 3500000 تومان هزینه کرد در صورتیکه اصل مبلغ خرید 1500000 تومان بود که دائما طفره میرفت که این مبلغ را هم به لوستر ساز نپردازد ( عاقبت هم نمیدانم وجه لوستر را پرداخت و یا با تهدید لوستر ساز را از گرفتن حق خود منصرف کرد). از طرف دیگر بیش از 17 بیلیون دلار  از بودجه گم شده است و سراغ آنرا باید از حساب های بانکی آقایان در خارج کشور جستجو کرد. تنها  ثروت نجومی  آقای محصولی  دال بر آنست که چه چپاولی در سطوح بالای هیئت حاکمه وجود دارد. وقتی از محصولی پرسیدند که این سرمایه عظیم را چگونه در مدت کمتر از ده سال فراهم آورده است، پاسخ داد که ثروت من متعلق به آقا امام زمان است و من تنها نگهداری آنرا به دوش می کشم! رسم شده که در مقابل چپاول اموال ملت ایران آقایان میگویند این سهم امام زمان است و ما فقط نگهدارنده آن هستیم ! آقایان به بهانه مسخره امام زمان پول های کلانی در سوریه و نیکاراگوئه و روسیه و چین دارند و میگویند امام زمان در موقع ظهور به پول احتیاج دارد!!! معلوم نیست که امام زمان با قدرت های الهی که برای او بر می شمارند چه احتیاجی به پول آقایان دارد. یکی از عللی که جمهوری اسلامی فقط با کشور های کمونیست  بده بستان دارد اینست که این هفت خط ها که خدا را هم قبول ندارند، در مورد ظهور امام زمان شیره به سر رهبران ایران میمالند تا پول ها در بانک های آن ها ذخیره شود و در موقع لازم همه را بالا بکشند. ثروت آقایان در سوریه سر به بیلیون ها دلار میزند و اسد بعثی هم که نیمه کمونیست است به ساز آقایان میرقصد تا منتظر زمان لازم بنشیند و همه را بالا بکشد. همین چند وقت پیش 4 کانتینر ارز و طلا که به مقصد سوریه حمل شده بود، توسط دولت ترکیه کشف و ضبط گردید. وقتی ابلهی بنام آیت سه نقطه بهجت دار فانی را وداع گفت وصیت کرده بود که ثروت عظیمش را با خودش چال کنند تا آنرا برای امام زمان ببرد که البته خامنه ای آن وجوه را دریافت کرد تا به حساب های مخصوص امام زمان بگذارد!!!

Niloufar Parsi

depressing

by Niloufar Parsi on

but how do we know if this is true? i saw a similar list here. is there a way to verify such info?