کشور قطع شد SMS
Ghalam News
11-Jun-2009 (6 comments)

صابر فیضی(مدیرعامل شرکت مخابرات): نه ! قطع نشده 

خبرنگار قلم : اگر ممکن است به شماره من همین الان بفرستید ...

ابوالفضلی: اجازه بدهید من بررسی کنم چند دقیقه بعد تماس بگیرید!

پس از اظهارات مشابه مدیرکل روابط عمومی همراه اول و مدیرعامل شرکت مخابرات مبنی بر تماس برای دقایقی بعد , متاسفانه هیچ کدام از این مسئولان حاضر به پاسخگویی نشده و به تماسها پاسخی ندادند.

>>>
recommended by Mousavi1388

Share/Save/Bookmark

 
Darius Kadivar

FYI/Dr. Bakhtiar on FAIR & FREE ELECTIONS (1989)

by Darius Kadivar on

Bakhtiar on a Future Constitution to be drafted after Regime Change and the conditions for a Free and Fair Elections on the future democratic state of choice :

//www.youtube.com/watch?v=JNBFTWXz5_Q&feature=related

He also mentions Rafsanjani, and what the Role of the West should be in relation to the regime.

5 august 1989, Hamburg

"Iran Harguez Nakhahad Mord" - Shahpour Bakhtiar

My Opinion Too,

DOWN WITH THE IRI

DK


Mousavi1388

متن بیانیه مهندس موسوی

Mousavi1388



بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

پیام‌های بیشماری از سوی اقشار مختلف شما مبنی بر ابراز نگرانی نسبت به شیوه برگزاری انتخابات و سلامت آن واصل می‌شود. تمامی شما را به حسن ظن نسبت به برگزارکنندگان انتخابات دعوت می‌کنم. ناظران کمیته صیانت از آرای ستاد اینجانب با دقت کامل روند انتخابات را زیر نظر دارند و مستمرا نتایج گزارش این کمیته را به اطلاع آنان خواهند رساند.

مردم عزیز اطمینان داشته باشند که کوچک‌ترین تنازلی از حق آنان برای برگزاری انتخابات سالم نخواهم داشت.

میرحسین موسوی


Mousavi1388

مدارک شناسایی به غیر از شناسنامه عکس دار

Mousavi1388




  10 بسمه تعالی   1) به استناد قانون انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به هماهنگی های انجام شده با شورای محترم نگهبان و اهمیت حضور به موقع نمایندگان این ستاد در شعب قبل از پلمپ صندوق/صندوق های اخذ رای، لازم است کلیه نمایندگان آقای مهندس میر حسین موسوی یک ساعت قبل از استقرار صندوق، در محل شعبه حضور داشته باشند؛ بویژه تاکید می گردد از خالی بودن صندوق/صندوق ها اطمینان حاصل نمایند.   2) از هموطنان عزیز دعوت می شود حتی الامکان در اولین ساعات شروع رای گیری، رای خود را به صندوق بریزند تا با ازدحام احتمالی جمعیت و یا سایر مشکلاتی که معمولا در ساعات پایانی مهلت ثبت نام و اخذ آراء ایجاد می شود؛ مواجه نشوند.   3) بر اساس اطلاعات واصله از منابع موثق و اعلام رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به شعب اخذ رای سیار اجازه داده شده است در پادگانها، مراکز انتظامی، زندانها و سایر مراکز مشابه با رویت مدارک شناسایی به غیر از شناسنامه عکس دار، اقدام به رای گیری نمایند. از آنجا که این امر خلاف نص صریح قانون انتخابات ریاست جمهوری بوده و شائبه تقلب و بالا بردن آراء رئیس فعلی دولت را افزایش می دهد؛ بدینوسیله از مسئولان اجرا و نظارت می خواهیم به سرعت و قبل از شروع رای گیری، این مجوز را لغو نمایند؛ همچنین مردم آگاه و به ویژه ناظرین این ستاد در صورت مشاهده این تخلف، مورد یا موارد را در اسرع وقت به ستادهای مهندس میر حسین موسوی و یا شماره تلفن گویای 8393 (021) اطلاع دهند..     کمیته صیانت از آراء    ستاد مهندس میر حسین موسوی


Mousavi1388

نگرانی از اقدامات خلاف قانون وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات

Mousavi1388


هموطنان عزیز ،شهروندان گرامی

   باسلام

اکنون که باشور وشوق وصف‌ناپذیر شما ملت بزرگوار و آگاه، ایران اسلامی در آستانه رویدادی بزرگ قرار گرفته و موج سبزی که سراسر این مرز وبوم  رافراگرفته است می‌رود تابا طلوعی دیگر خورشید صداقت را بر کشیده و به مشی حاکم بر مدیریت اجرائی کشور پایان دهدتوجه شما مردم  بزرگوار رابه نکاتی جلب  می‌نماییم.                                                  

1-از روزها قبل برخی گزارش‌ها و اخبار واصله حاکی از این بود که وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات بنا دارد در راستای حمایت از رئیس دولت اقدام به کنترل فرآیند ارتباطات و اطلاع‌رسانی و ایجاد محدودیت در این زمینه و از جمله قطع خدمات اینترنت و ارسال پیام کوتاه نماید و مراتب را نیز به شرکت‌های ذیربط ابلاغ نموده است.

این اخبار موجب نگرانی جدی شد و رئیس کمیته صیانت از آراء مهندس موسوی در مصاحبه هفته گذشته خود درخصوص عواقب چنین اقداماتی اخطارجدی داد. مسئولان مربوطه هم در واکنش مراتب را تکذیب و به مردم اطمینان خاطر دادند که اصولأچنین امری ممکن نخواهد بود.

2-علیهذا با پایان یافتن فرصت تبلیغات انتخاباتی از صبح امروز پنج‌شنبه 21خرداد 1388سرویس پیام کوتاه ابتدائأ دچار اختلال جدی و متعاقبا بطور کامل قطع گردید و به این ترتیب معلوم شد که اخبار قبلی صحت داشته است.

3-صرف نظر از اینکه قطع خدمات ارتباطی و اطلاع‌رسانی مذکور اصولا از منظر تضییع حقوق شهروندی و ایجاد محدودیت برای گردش آزاد اطلاعات ناموجه می‌نماید، اما در عین حال انجام این اقدام با اهداف سیاسی و معطوف به ایجاد محدودیت برای رقیب آنهم در آستانه برگزاری انتخاباتی مهم و حساس تأمل برانگیز و موجب تأسف است.

4-قطع خدمات ارسال پیام کوتاه که به نظر می‌رسد حسب اوامر دولت صورت گرفته است از آن جهت که امکان ارتباط و اطلاع‌رسانی در خصوص انتخابات و بویژه ایجاد ارتباط جهت گزارش گیری از نمایندگان نامزدهای حاضر در شعب اخذ رأی را ناممکن می‌سازد و اصولا امکانی برای نظارت نامزدها برفرایندانتخابات درفضای دیجیتالی باقی نمی‌گذارد، موجب این شایعه است که این اقدام به منظور بستن فضا جهت مخدوش کردن انتخابات انجام پذیرفته است.

5-اینک ضمن اعلام هشدار در این خصوص تاکید می‌گردد چنانچه این محدودیت هرچه سریع تر و تا پایان امروز رفع نگردد شائبه عامدانه بودن این اقدام و معطوف بودن آن به انجام تخلفات گسترده و برنامه‌ریزی شده تقویت می‌گردد و این ظن بوجود می‌آید که دولت درصدد است دست به تقلب و تزویر بزندو در این راستا باقطع ارتباطات سعی در مکتوم نمودن آن دارد.

در خاتمه به اطلاع مردم بزرگوار می‌رساند اطلاعات بیشتر طی بیانیه‌های بعدی به استحضار آنان خواهد رسید.

کمیته صیانت از آراء

ستادمهندس میرحسین موسوی


Mousavi1388

کارشکنی فرمانداری تهران

Mousavi1388



کمیته صیانت از آرای مهندس میرحسین موسوی با عنایت به تجارب انتخابات در دوره‌های قبل مبادرت به آماده نمودن مدارک کامل تمامی نیروهای مورد نیاز شعب ثابت و سیار تهران نمود و پس از پیگیری‌های مکرر نهایتا با ارسال مدارک 3152 نفر به فرمانداری تهران منتظر صدور کارت جهت افراد مذکور توسط آن فرمانداری برای شهر تهران شد.

فرمانداری تهران بدون رعایت مقررات مربوطه و در اقدامی ناصواب که متعرض سلامت انتخابات می‌گردد در ساعت 3 بامداد 21/3/88 تعداد 2900 کارت صادر شده جهت نمایندگان مهندس موسوی را به نماینده کمیته صیانت از آرا تحویل داد که بلا فاصله کار تطبیق مشخصات مربوطه با کارت های صادر شده آغاز شد و با توجه به ضیق وقت مشخص شد که :

اولا - برای 252 شعبه اخذ رای هیچ کارتی جهت نماینده نامزد صادر نشده است که معلوم نیست این حذف با چه هدفی صورت گرفته و آیا مقاصدی جهت مخدوش شدن آرایی که در این شعبات به صندوق‌ها ریخته می‌شود در میان است یا خیر؟

لازم به ذکر است این 252 شعبه جزو شعبات سیار می‌باشند و معلوم نیست با عدم صدور کارت شناسایی نمایندگان نامزدها در این صندوق‌ها چه هدفی را دنبال می‌کنند.

ثانیا - لیست اسامی ارسالی از سو ی این کمیته به فرمانداری تهران با عنایت به تناسب محل زندگی این نمایندگان و منطقه‌بندی منطقی آنان انجام شده بود و وفق قانون انتخابات تعیین محل حضور نمایندگان نامزد بر عهده ی ستاد نامزد می‌باشد، اما فرمانداری تهران بدون توجه به این اختیار قانونی و بدور از منطق مبادرت به تعیین محل حضور نمایندگان مهندس میرحسین موسوی بر اساس حروف الفبا کرده که به این ترتیب افرادی که ابتدای حروف فامیلی ایشان با الف ب پ و...شروع می‌شوند به ترتیب در مناطق شمالی تهران !و سایر افرادی که مثلا حروف ابتدایی فامیلشان ل ،م، و،ه، ی هستند در مناطق جنوبی تهران تعیین حوزه شده‌اند.

ثالثا_در میان اسامی و کارت‌های ارسالی کارت‌هایی دیده می‌شود که در لیست ارسالی کمیته صیانت از آراء مهندس موسوی به فرمانداری نبوده‌اند و بعضا در تماسی که با این افراد گرفته شده آنها از چنین ارتباطی اظهار بی‌اطلاعی کردند که این امر نیز وضعی بی‌سابقه را فراروی اعضای ستاد قرار داده است.

رابعا- تعداد قابل‌توجهی از کارت‌های ارسالی به دلیل اشتباه در الصاق عکس و یا اسامی مندرج در آن‌ها ناقص و غیرقابل استفاده است و معلوم است که در صورت اصلاح مجدد هم اطلاع‌رسانی به این افراد و حاضر شدنشان در موقع مقرر در شعبه اخذ رای مربوطه عملا امکان‌پذیر نخواهد بود.


Mousavi1388

اعلام اعتراض و نگرانی

Mousavi1388


نجفقلی حبیبی رییس ستاد انتخاباتی استان تهران میر حسین موسوی با اعتراض نسبت به رفتار های غیر قانونی فرمانداری تهران و قطع شبکه ارسال پیامک، گفت :این رفتار ها در اراده مردم و شهروندان تهران برای شرکت در انتخابات و انتخاب میر حسین موسوی تاثیری ندارد. رییس ستاد انتخابات استان تهران مهندس موسوی از اخلال فرمانداری تهران در امر نظارت نمایندگان میرحسین موسوی در بیش از 250 صندوق خبر داد و اعتراض و نگرانی شدید خود از ادامه رفتار های غیر قانونی،جانبدارانه،تقلیلی و اخلال برخی از نهاد ها و ارگان هایی که باید بی طرف باشند، را اعلام کرد