February 28 (10 Esfand): developing news

Share/Save/Bookmark

February 28 (10 Esfand): developing news
by Shifteh Ansari
02-Mar-2011
 

And so, Mir Hossein Mousavi and Zahra Rahnavard, and Mehdi Karroubi and Fatemeh Karroubi, were first put under house arrest inside their own homes for close to two weeks and then at some point transferred from their homes into a military detention center, reports say.

Another set of protests have been planned for today, March 1, 2011. Many of the people who will be taking to the streets today will be protesting the arrests. Some, however, will attend the protests for demands which have long surpassed due action on a fraudulent election. The Islamic Republic of Iran has never been so publicly hated and distrusted by Iranians. The amount of violence unleashed on Iranians seems to have delivered the country into a state of constant protest, boiling over into the streets at every conceivable chance.

After the silly performance Iran's not-so-intelligent Minister of Intelligence put in last week on state TV, presenting more lies and fabricated "news," many watch Iran's protests with trepidation and fear. Lives were lost again during the last two demonstrations and from all evidence, more lives may be claimed through the government's unleashing plainclothes thugs and armed officers on its unarmed citizens who, past "where is my vote?" are now asking, "Where are our friends?," "Where are our family members?," and "Where are our leaders?"

Please help bring any news you learn about Iran here. Let us get the voices of Iranians out of Iran. Remember, we are the media.

Share/Save/Bookmark

more from Shifteh Ansari
 
Mardom Mazloom

Iran Tehran Tohid Sq 1 March 2011 Y hossein Mir hossein

by Mardom Mazloom on


Mardom Mazloom

Iran Tehran 1 March 2011 Chants of Death to Dictator

by Mardom Mazloom on


Shifteh Ansari

بازداشت خشونت‌‌آمیز حدود ۳۰ مرد و زن در خیابان فلسطین

Shifteh Ansari


در خیابان فلسطین تهران حضور مردم معترض منجر به برخورد خشونت‌آمیز نیروهای امنیتی و بازداشت حدود ۳۰ تن از شهروندان توسط آن‌ها شد.

به گزارش خبرنگار «رهانا» که در محل حاضر بوده است، نیروهای امنیتی ۱۰ پسر را رد بازداشت و در کف خیاباون خوابانده بودند. ماموران پیراهن‌های آنان را روی سرشان کشیده و اقدام به ضرب و شتم آنان کردند.

همچنین دو ماشین حاوی ون نیز را از بازداشتی‌های مرد و زن پر کرده و اقدام به ضرب و شتم آنان حتا در داخل ون‌های مشکی رنگ می‌کردند. خشونت نیروهای امنیتی در جریان این بازداشت‌ها بسیار تاسف‌برانگیز بوده است.

همچنین یک دختر نیز به طرزی خشونت‌بار بازداشت و تا ماشین ون روی زمین کشیده شده است. صدای فریادهای این دختر جوان برای مردم حاضر در محل بسیار دلخراش بوده است.

بنابر اطلاع خبرنگار رهانا، نیروهای امینیتی با حضور در میان مردم معترض اقدام به شناسایی و سپس بازداشت بسیاری از آنان کرده‌اند. تعداد بازداشتی‌های امروز تهران مشخص نیست، اما با توجه به اخبار تعداد بسیار زیادی از شهروندان بازداشت شده‌اند.

برخی از بازداشت شدگان به ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و مدرسه آیت‌الله سعیدی در خیابان انقلاب منتقل شده‌اند.

//www.rahana.org/archives/36970


Shifteh Ansari

جرس:بازداشت دست کم ۵۰ نفر از معترضان در حوالی میدان انقلاب تهران

Shifteh Ansari


جــرس: بنا به گزارش منابع خبری و شاهدان عینی، درگیری و زد و خورد در مناطق مرکزی تهران میان ماموران یگان ویژه پاسداران و مردم معترض به حصر و بازداشت رهبران جنبش، از حوال ساعت هفت شکل تازه تری به خود گرفته و منابع حقوق بشری نیز از بازداشت دست کم پنجاه تن از معترضین در میدان انقلاب تهران خبر می دهند.


Shifteh Ansari

Video: Shiraz

by Shifteh Ansari on

 مبارک، بن علی، نوبت سید علی

//www.youtube.com/watch?v=tTQF3SlMOKI


Shifteh Ansari

رادیو فرانسه: تظاهرات اعتراضی در تهران و شهرهای بزرگ ایران

Shifteh Ansari


گزارش های رسیده ازتهران و برخی دیگر از شهرهای بزرگ ایران حاکی است که امروزنیزهزاران تن ازجوانان و دانشجویان این کشوربا انجام تظاهرات خیابانی به دستگیری آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعتراض کردند.

گزارش های رسیده از تهران و برخی دیگر از شهرهای بزرگ ایران حاکی است که امروز نیز هزاران تن از جوانان و دانشجویان این کشوربا انجام تظاهرات خیابانی به دستگیری آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعتراض کردند.

این درحالی است که هنوز از محل نگهداری رهبران نمادین حنبش سبز ایران، نه تنها خبری در دست نیست، بلکه برخی از مقامات مسئول این کشورمنکردستگیری آنها هستند.

براساس چند گزارش انتشاریافته توسط "سهام نیوز"، سامانه خبری، ناشرنظریات مهدی کروبی دربرخی از مکان های تجمع ساکنین پایتخت درگیری های سختی میان تظاهرکنندگان و مامورین ضد شورش حکومتی درگرفته است.

گزارش ها نشان می دهد که، در این دقایق تظاهرات جوانان در محلات مختلف تهران ادامه دارد.
به سخنان چند تن از جوانان ایرانی ازخیابان های تهران توجه فرمائید.

یک شاهد عینی : در چهار راه ولیعصر گاز اشک آور در برابر تجمع کنندگان استفاده کرده اند

//www.persian.rfi.fr/node/47975


vildemose

  Severe clashes in the

by vildemose on

 

  • Severe clashes in the streets of Tehran between security forces and people. People gathered at Ferdowsi Square. Two police vans on fire in Enghelab St. Reports of gun shots and extreme methods by security forces. (Source: sahamnews.net)
  • Rahana reports that security forces dealt violently with people, beating them, in front of the City Theatre on Vali Asr. Reports of Tear Gas. (Source: rahana.org)
  • Kaleme reports that people have gathered and are chanting at Tehran University and Revolution Square. (Source: kaleme.com, Mousavi's Web site)
  • 4 arrests on Keshavarz St. reported. (Source: Rahana
  • Tehran experiencing heavy security forces presence on central streets. Plain cloth Basijis on centeral Tehran streets and at important junctions and squares. Some anti riot and normal police. No sign as yet that we are aware of, of Revolutionary Guards. (Source: on the ground)
  • Facebook Profile for 10Esfand

 

//wlcentral.org/node/1286


Roozbeh_Gilani

خبرگزاری رهانا می گوید نیروهای امنیتی در خیابان ولیعصر تهران پس

Roozbeh_Gilani


خبرگزاری رهانا می گوید نیروهای امنیتی در خیابان ولیعصر تهران پس از بازداشت معترضان آنها را به دفتر خبر گزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) که در تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر است، منتقل می کنند.


Roozbeh_Gilani

مرگ بر ستمگر و مرگ بر دولت مردم فريب

Roozbeh_Gilani


شاهد عینی در ای میلی به بی بی سی فارسی:من امروز  شاهد حضور تعداد بسيار زيادي از كارگران كيان تاير در بيرون كارخانه و مقابل بخشداری بودم و در بعضی لحظات اتوبان رو هم مسدود كرده بودند. شعار هاي سياسی زيادی هم مي دادند اما به علت مشغول بودن نيروهاي سركوبگر به مركز شهر در پي فراخوان جنبش سبز، نتوانستد به كارگرا حمله كنن. شعاراشون واقعا سياسی بود و همه سرنشين های خودروهای گذری را كاملا غافلگير مي كرد و مدام از مرگ بر ستمگر و مرگ بر دولت مردم فريب شعار می دادند.


Mardom Mazloom

پرتاب نارنجك توسط جوانان به سمت مزدوران حكومتي

Mardom Mazloom


 به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــــــــــــــر, در خيابان آزادي – تقاطع خوش يكي از جوانان دو نارنجك از بالاي يك ساختمان....

 

//www.ajanckhabar.com/News-Details.aspx?newsId=45573&back=1


Mardom Mazloom

Bavafa jan,

by Mardom Mazloom on

Special thanks to our compatriots, braving the thugs!

Thanks Shifteh for keeping the flame alive, and thank you for your follow-up.

 


Shifteh Ansari

خشونت بی سابقه ی نیروهای امنیتی و گارد ویژه بر ضد مردم

Shifteh Ansari


خشونتی که امروز از سوی نیروهای امنیتی، لباس شخصی و گارد ضد شورش نسبت به مردم معترض اعمال شد، در مقایسه با تجمع های پیشین معترضان شدیدتر بوده و خبرنگاران کلمه آن را بسیار خشن و بی سابقه توصیف کرده اند.

اعمال این خشونت ها همچنان در خیابان های مختلف تهران ادامه دارد و گفته می شود بسیاری از مردم در میدان انقلاب در محاصره نیروهای گارد قرار دارند.

تجمع امروز در اعتراض به زندانی شدن رهبران جنبش سبز میرحسین موسوی و مهدی کروبی و همسران آنها برگزار شده است.

یکی از خبرنگاران کلمه که در میدان انقلاب حضور داشته، در این باره می گوید: «در ساعت هجده و سی دقیقه امروز جمعیت انبوهی که در چهار راه ولی عصر تجمع کرده بودند و شعارهای یا حسین، میرحسین و یامهدی، شیخ مهدی می دادند، مورد هجوم گارد ویژه و لباس شخصی ها قرار گرفتند که در این فاصله، صدای شلیک چندین گلوله نیز به گوش رسید. من که در میان جمعیت بودم و همراه آنها سعی کردم از صحنه فرار کنم، وقتی به مکان امنی رسیدم، متوجه شدم که کت ام پر از خون شده که ناشی از تیر خوردن اطرفیان و پاشیدن خون به من بوده است.»

یک شاهد عینی نیز از خبایان های منتهی به انقلاب می گوید: « در یک کوچه فرعی گیر کردیم. دود گاز اشک آور کوچه را پر کرده و صدای شلیک تیر از همین نزدیکی می آید. مردم یکسره شعار مرگ بر دیکتاتور می دهند.»

//sahamnews.net/2011/03/%D8%AE%D8%B4%D9%88%D9...


Mardom Mazloom

در تمام خانه ها به روی معترضان که از دست نیروهای امنیتی

Mardom Mazloom


فرار می کنند، باز است

خيابان ابيوردی كاملا در دست مردم است و در تمام خانه ها به روی معترضان که از دست نیروهای امنیتی فرار می کنند، باز است. ///هرانا می گوید 50 نفر از معترضان حاضر در میدان انقلاب تهران بازداشت شده اند.///یک شاهد عینی از اصفهان می گوید که تجمع اعتراضی امروز در این شهر با سکوت و بدون دادن شعار برگزار شد و رفتار مأموران امنیتی هم بهتر از دفعات قبل بود و درگیری چندانی تاکنون به وجود نیامده است.///یک شاهد عینی به بی بی سی فارسی گفت که ضد و خورد میان معترضان و مأموران امنیتی، به ویژه در کوچه ها و خیابان های فرعی، شدید بود و تعداد زیادی از معترضان بازداشت شدند.////شاهد عینی در ای میلی به بی بی سی فارسی:من امروز شاهد حضور تعداد بسيار زيادي از كارگران كيان تاير در بيرون كارخانه و مقابل بخشداری بودم و در بعضی لحظات اتوبان رو هم مسدود كرده بودند. شعار هاي سياسی زيادی هم مي دادند اما به علت مشغول بودن نيروهاي سركوبگر به مركز شهر در پي فراخوان جنبش سبز، نتونستن به كارگرا حمله كنن. شعاراشون واقعا سياسی بود و همه سرنشين های خودروهای گذری را كاملا غافلگير مي كرد و مدام از مرگ بر ستمگر و مرگ بر دولت مردم فريب شعار می دادند.////یک شاهد عینی می گوید خيابان ابيوردی كاملا در دست مردم است و در تمام خانه ها به روی معترضان که از دست نیروهای امنیتی فرار می کنند، باز است.

//www.insideofiran.org/component/content/article/25-1389-11-29-10-03-18/666-1389-12-10-14-14-48.html


Shifteh Ansari

خیابان احمدآباد شهر مشهد به صحنه درگیری شدید بین نیروهای امنیتی

Shifteh Ansari


۱۹:۳۵ خیابان احمدآباد شهر مشهد به صحنه درگیری شدید بین نیروهای امنیتی و مردم مبدل شده است. یک شاهدی عینی به رهانا گفت: «سطح درگیری بسیار بالا است. کم مانده این‌جا خمپاره بزنند. تعداد بازداشت هم بسیار بالا است به طوری که می‌توانم بگویم دست کم ۱۵۰ نفر بازداشت شده‌اند تا الان.»


Shifteh Ansari

عکس: تهران

Shifteh Ansari



Shifteh Ansari

درگیری مردم با نیروهای ضد شورش در میدان صادقیه

Shifteh Ansari


سحام نیوز: التهاب در ميادين اصلي شهر تهران. میدان امام حسین گاز اشگ اور زدند و گارد و لباس شخصی ها به سمت مردم حمله کردند.همچنين زد و خورد در میدان و خیاباهای اطراف به شدت ادامه دارد‬. همچنين در ميدان صادقيه نيروهاي ضد شورش با مردم درگير شده اند و از گاز اشك آور استفاده كردند


Shifteh Ansari

بی بی سی:

Shifteh Ansari


* 16:26 به گفته شاهد عینی از تهران، مأموران حکومتی شیشه اتومبیل هایی را که با زدن بوق یا دادن شعار با معترضان همراهی می کنند را می شکنند.
* 16:23 یک شاهد عینی از تهران به بی بی سی فارسی گفت که تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان بسیجی در خیابان های مرکزی شهر مستقر شده اند و کار برخورد با معترضان عمدتا به عهده آنها است.
* 16:21 یک شاهد عینی از میاندوآب می گوید که از ساعتی پیش ارسال پارازیت بر روی برنامه های تلویزیون فارسی بی بی سی که از ماهواره یوتل ست پخش می شود، شدیدتر شده است.


Bavafa

Many thanks to Mardom Mazlom and Shifteh

by Bavafa on

for your efforts to bring all the [good] news and keep us informed.  Indeed much reports about people's bravery and standing up for their rights and freedom.  May full victory be on their side very soon.

 Doorood bar tamame melate shooja Irani

Mehrdad


didani

PBS: protesters have taken control of Abiwardi Avenue in Tehran

by didani on

Iran Standard Time (IRST), GMT+3:30

 

7:35 p.m. According to BBC Persian, an eyewitness claims that protesters have taken control of Abiwardi Avenue in Tehran.

The office of the president of the European Parliament, Poland's Jerzy Buzek, has posted the text of his statement concerning the arrests of Mousavi and Karroubi:

I am deeply concerned by the arrest of the Iranian opposition leaders Mir-Hossein Mousavi and Mehdi Karoubi yesterday night. Different reports concur that both candidates of the 2009 presidential election were taken by security forces to an unspecified location, together with their wives.

I firmly condemn this attempt at the personal integrity of the highest representatives of the democratic opposition in Iran. Their arrest is unfounded and unjustified by all standards. This attempt at intimidation is a grave violation of the most basic principles of democracy and justice.

In a republic, the peaceful expression of the people's aspirations should be self-evident. The heavy-handed crackdown on the democratic opposition shows once again the true face of the Iranian regime. The nervous reactions of the authorities are the best proof that the democratic movements in Egypt and Iran are driven by the same aspirations - freedom instead of authoritarian rule.

No regime can afford to disregard the people's will in the long run. Opposition leaders should be allowed to act freely in representing the views of their supporters. Mir-Hossein Mousavi, Mehdi Karoubi and their families should be released unconditionally and the Iranian authorities should provide explanations regarding their arrest with full transparency.

 

//www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/tehranbureau/2011/03/iran-live-blog-10-esfand-march-1.html?utm_campaign=homepage&utm_medium=feeds&utm_source=feeds#


Mardom Mazloom

درگیری در ستارخان- خيابان ابيوردي كاملا در دست مردم است

Mardom Mazloom


 شاهد عینی در بی بی سی :
در ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭ ﺧﺎﻥ ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﺷﺪﻩ ,ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺷﻠﻮﻏﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺍﺑﯿﻮﺭﺩﯼ کاملا
در ﺩﺳﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﺴﺖ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﯿﺸﺘﺮ در ﻣﻼﺻﺪﺭﺍ ﻫﺴﺘﻨﺪ اطراف
پل کریم خان و خیابان وصال در تهران علیرغم حضور وسیع نیروهای ضد شورش و
بسیج، هسته های تجمع معترضان و مخالفان به طور غیر متمرکز شکل گرفته است.

//textsave.de/?p=52102


Mardom Mazloom

تائید آتش زدن خودروی انتظامی در میدان انقلاب

Mardom Mazloom



Shifteh Ansari

» تهاجم گارد ضد شورش به مردم/ پلیس ورودی های چهارراه ولی عصر به

Shifteh Ansari


» تهاجم گارد ضد شورش به مردم/ پلیس ورودی های چهارراه ولی عصر به انقلاب را مسدود کرده است

چکیده : گزارش خبرنگاران کلمه همچنین حاکی است که از حوالی ساعت 18:30 امروز نیروهای بسیج، لباس شخصی و گاردهای ضد شورش از تردد مردم از سمت چهار راه ولی عصر به سمت میدان انقلاب جلوگیری می کنند و عملا ورودی های خیابان های مختلف را به میدان انقلاب مسدود کرده اند.

تهاجم نیروهای لباس شخصی و امنیتی به مردم معترض در خیابان های مرکزی تهران بویژه میدان انقلاب شدت یافته است.گزارش خبرنگاران کلمه حاکی است که نیروهای گارد ضد شورش با باتوم، شوکرهای برقی و گاز اشک آور به مردم تجمع کننده حمله کرده اند.صدای شلیک گلوله هایی که مشخص نبوده مربوط به گلوله های واقعی است یا گلوله های پلاستیکی نیز در میدان انقلاب و خیابان های اطراف شنیده شده است.

تجمع مردم با تاریک شدن هوا بارها و بارها در خیابان انقلاب و خیابان های منتهی به آن شکل گرفت و هر بار با حمله نیروهای گارد ضد شورش به ناچار پراکنده شدند.شعار اصلی مردم به هنگام حمله نیروهای امنیتی و انتظامی “یا حسین، میرحسین”و مرگ بر دیکتاتور” بوده است.

گزارش خبرنگاران کلمه همچنین حاکی است که از حوالی ساعت ۱۸:۳۰ امروز نیروهای بسیج، لباس شخصی و گاردهای ضد شورش از تردد مردم از سمت چهار راه ولی عصر به سمت میدان انقلاب جلوگیری می کنند و عملا ورودی های خیابان های مختلف را به میدان انقلاب مسدود کرده اند

//www.kaleme.com/1389/12/10/klm-49976/?theme=...


Mardom Mazloom

افزایش جمعیت در حوالی پل چوبی، لحظه به لحظه بر تعداد مردم افزوده

Mardom Mazloom


می‌شود.

یک شاهد عینی حاضر در خیابان انقلاب، پل چوبی به رادیو فردا می‌گوید که لحظه به لحظه بر تعداد مردم افزوده می‌شود. وی همچنین از حضور گسترده نیروهای انتظامی، لباس شخصی و همچنین «بسیج دانشجویی» خبر داده است. این شاهد عینی همچنین اعلام کرده است که تا کنون مردم شعاری سر نداده‌اند و آرام آرام به سمت میدان آزادی در حرکتند. وی همچنین در گفت‌و‌گو با رادیو فردا از حضور «بسیج دانش‌آموزی»، با یونیفرم مدرسه و مجهز به باتوم در سر برخی از تقاطع‌ها خبر داده، اما تأکید کرده است که تا کنون درگیری رخ نداده است. ...

//www.irangreenvoice.com/article/2011/mar/01/11511 


Mardom Mazloom

آتش زدن خودروی انتظامی در میدان انقلاب

Mardom Mazloom


 

 آتش  زدن دو خودرو ون در نزدیکی میدان انقلاب توسط مردم . همین الان دو خودرو ون نیروی انتظامی توسط مردم به آتش کشیده.....

//kanoon.strangled.net/index.php/2010-11-18-07-56-03/6966-2011-03-01-15-38-28


Mardom Mazloom

درگیری در اکثر خیابانها شدت گرفته و مردم قهرمانانه

Mardom Mazloom


 

در برابر مزدوران خامنه ای ایستادگی می کنند 

از خیابون جمالزاده: اینجا جمعیت خیلی عالیه، درگیری زیاده ولی مردم هم می زنن! جمعیت عالی اومده!//در خیابان ملاصدرای شیراز چند شهروند معترض همراه با ضرب و شتم و خشونت توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند//نواب و جمالزاده مملو از سبزهاست ما بیشماریم//گزارش ها از تجمعات غیر متمرکز در شهرهای تهران، تبریز و کرج حکایت دارد. - بی بی سی//مردم بسیاری در پیاده‌روهای این خیابان ملاصدرای شیراز حضور دارند و نیروهای امنیتی چندین بار آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند//درگیرها در انقلاب ادامه دارد.. جمیعت زیاد ترشده . تجمع در خیابان های فرعی انقلاب//حمله به دانشجویان یزد در تجمع ۱۰ اسفند//شیراز، مشهد، کرج درگیری های پراکنده... تبریز یکی از ملتهب ترین روزهای دو سال اخبر را سپری می کند//

 


//textpaste.info/?p=666


Mardom Mazloom

میدان ولی عصر و خيابان بهبودي مملو از حضور مردم است.

Mardom Mazloom


میدان ولی عصر و خيابان بهبودي مملو از حضور مردم است. این خبری است که ندای سبز آزادی داده. گزارش ها از حضور مردم در حوالی میدان توحید نیز خبر میدهند. اما آنچه تا كنون تاييد شده عدم شعار از سويي مردم و برخورد ازسويي مامورين بوده است. اين گزارش حاكيست اكثر خيابانهاي فرعي منتهي به خيابان آزادي با تردد زياد مردم همراه شده است.

 


//www.sahamnews.net/2011/03/%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%B5%D8%B1-%D9%88-%D8%AE%D9%8A%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%8A-%D9%85%D9%85%D9%84%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B6/


Mardom Mazloom

ميدان انقلاب شاهد حضور انبوه جمعيت

Mardom Mazloom


به گزارش خبرنگار نداي سبز آزادي ، جمعيت بسيار زيادي در ميدان انقلاب در حال ترددهست و خودروهايي كه در اين مسير در حال حركت هستند با بوق هاي ممتد خود جمعيت حاضر را همراهي ميكنند به گفته شاهدان عيني جمعيت حاضر در چهار راه وصال با شعار ياحسين ميرحسين و يا مهدي شيخ مهدي قصد ملحق شدن به مردم در ميدان انقلاب را دارند اما آنچه گزارش شده برخورده پراكنده مامورين در جهت پراكنده كردن جمعيت بوده است

 

 

//www.irangreenvoice.com/article/2011/mar/01/11510


Mardom Mazloom

درگیری شديد بین مردم و گارد ویژه در خیابانهای تهران

Mardom Mazloom


به گزارش شاهدان عینی، لحظاتی پیش تجمع مردم در خیابان فرصت شکل گرفت و با شعار یاحسین میرحسین و یا مهدی شیخ مهدی همراه شده است
گزارش ها حاکیست نیروهای امنیتی با حمله به مردم با شوکر و گاز اشک آور قصد برهم زدن تجمع رادارند، اما شاهدان عینی خبر از استقامت مردم و افزوده شده به جمعیت را است
لحظاتی پیش بعد از تجمع مردم در میدان توحید نیروهای امنیتی با حمله به مردم قصد جلوگیری از حرکت مردم را به سمت خیابان آزادی دارند
گزارش های ارسالی حاکیست مامورین با پرتاب گاز اشک آور و موتورسواران با حمله با باتوم درگیری را با مردم آغاز نموده اند.

 

//www.sahamnews.net/2011/03/%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%8A%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%88-%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8/


Shifteh Ansari

شعار مرگ بر ديکتاتور در میدان انقلاب و ميدان امام حسین / درگیری

Shifteh Ansari


شعار مرگ بر ديکتاتور در میدان انقلاب و ميدان امام حسین / درگیری و تجمعات پراکنده در خیابان ازادي و نواب

سحام نیوز: ساعت حدود 6 عصر در ضلع شمالي ميدان انقلاب هسته اولیه تظاهرات اعتراضی شکل گرفت و مردم شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند.
از ميدان امام حسین نیز گزارش شده است که هسته هاي اوليه تظاهرات شکل گرفته اند و شعار مرگ بر دیکتاتور و یا حسین میرحسین سر میدهند. تجمعات مردم در این منطقه نیز با حملات گسترده نیروهای پلیس روبرو بوده است.
بنا به این گزارش در ضلع شمالی ميدان ازادی دسته های چند صد نفری مردم به صورت پراکنده شکل گرفته و به شعار دادن پرداختند. این جمع های پراکنده با حملات مدام نیروهای یگان ویژه و لباس شخصی از نقطه ای به نقطه دیگر فرار کرده و دوباره شکل مي‌گیرند.
همچنین به گزارش یک شاهد عینی در خیابان ازادی نيز هسته های تجمعات شکل گرفته است که با حملات شديد نیروهای امنیتی و پلیس مواجه میشوند.
در تقاطع نواب حضوررمردم و نیروهای پلیس به شدت در حال افزایش میباشد و درگیري های پراکنده در این منطقه نیز گزارش شده است.
کماکان در نقاط مختلف تهران جمعیت در حال افزایش مي‌باشد. و از ساعت 6 عصر هسته های اولیه تظاهرات پراکنده در دیگر نقاط تهران در حال شکلگیری است.

//www.sahamnews.net/2011/03/%D8%B4%D8%B9%D8%A...


Shifteh Ansari

سحام نیوز: التهاب در ميادين اصلي شهر تهران

Shifteh Ansari


میدان امام حسین گاز اشگ اور زدند و گارد و لباس شخصی ها به سمت مردمی که شهار یا حسین میر حسین و یا مهدی شیخ مهدی سر می دادند حمله کردند.
به گرازش خبرنگار سحام نيوز همچنين زد و خورد در میدان و خیاباهای اطراف به شدت ادامه دارد‬. همچنين در ميدان صادقيه نيروهاي ضد شورش با مردم درگير شده اند و از گاز اشك آور استفاده كردند

//www.sahamnews.net/2011/03/%D8%A7%D9%84%D8%A...