الله خونخواران، خدای فردوسی و رنج ناباوری

الله خونخواران، خدای فردوسی و رنج ناباوری
by Shazde Asdola Mirza
15-May-2010
 

سر گذر، یکی‌ از منافقین تواب دوره گرفته بود که، "حتی فردوسی هم شیعه دو آتشه بوده و آخوند حرفه ای"!  از آنطرف، یکی‌ از چپی‌های بی‌ وجدان در تایید آن اراجیف شیهه می‌کشید و جفتک می‌‌انداخت. 

 آخر کار، سر و کله آبی‌ رنگ یک فلسطینی انتقام جو پیدا شد که با دهان گشادش فریاد میزد، "الخلایق بهوش باشید که احمدی نژاد یار صدیق امام زمان است و شمایل حضرت مسیح را دارد، و برای مقدمه سازی ظهور آقا جهاد می‌کند!"

اینها یا از اثرات ذل زدن زیادی به چرندیات ایرانیان دات کام بود، و یا حاصل تخمیر آن بشقاب دوم غوره مسما و پلوی زعفرانی!  بهر دلیل که بود، کابوس زده بیدار شدم. 

به واسطه "نسیم" سرد و موذی کانادا، و حس یاس و بی‌ حاصلی صبحگاه شب نشینی‌های ایرانی، به لرزش افتادم.  غم غربتی بدلم رخنه کرد و آهنگ شکوه ای در سرم پیچید؛ "خدایا کجایی‌ که یادت بخیر!"

از قرآن مدتهاست که بریده ام، چون هر بار که بازش می‌کنم، بوی خون بلند میشود و زوزه "قتله، بقتلها، تقتلهم!"  گفتم ببینم تا خود "حکیم" چه می‌گوید - که به قطعه ذیل رسیدم و ناله درون به پیامش در سماع افتاد.

بنام خداوند جان و خرد - کزین برتر اندیشه بر نگذرد ...

 


Share/Save/Bookmark

Recently by Shazde Asdola MirzaCommentsDate
The Problem with Problem-Solvers
2
Dec 01, 2012
I am sorry, but we may be dead.
18
Nov 23, 2012
Who has killed the most Israeli?
53
Nov 17, 2012
more from Shazde Asdola Mirza
 
fozolie

Jal al Khalegh!!!

by fozolie on

The latest ruse of the Eslam e Nab e Akhoondi is to claim the nationalistic ground (refuge of scoundrels), associate Shiitism with being Iranian. They are well versed in changing history by the failed Left. Dehkhoda looked extensively at the claim that Ferdosi was a Shiite and concluded there was no evidence at all to support the claims.

 

Monda jaan you may find the book "Setting the East Ablaze" by P. Hopkirk interesting. His "The Great Game" is also highly readable written sometime before the subject became fashionable.  

Mr. Fozolie


Shazde Asdola Mirza

Thanks friends; please visit Laleh's blog, which is funny & true

by Shazde Asdola Mirza on


Monda

شاهنامه در جنگ روانی

Monda


//jadidonline.com/story/07052010/frnk/Shahnam...


شازده جان، نه این که حمل بر اضافه کردن به معلومات شما بشه. ولی‌ چون برای خودم جالب بود، لینک را اینجا گذشتم. همیشه بی‌ هنگوور باشین.

 


Anonymous Observer

گل گفتی‌ شازده جان.

Anonymous Observer


 

بعد از ۳۱ سال  کشت و کشتار و تبلیغات و چاقوکشی فردوسی را هنوز نتوانستند از بین ببرند.  ولی‌ این دون صفتها خجالت که نمیکشند.  اراذل و اباششون، و همانطور که میفرمائید یک مشت چپی بی‌ وطن را میفرستند تو ایرانیان دات کام که بگه فردوسی عرب بوده، یا شیعه دو آتشی بوده، یا واژهٔ عربی‌ خیلی‌ دوست داشته یا هزار کوفت و زهر‌مار دیگه.

یادشون رفته که اون ایران پرست بزرگوار چی‌ گفت پس از اونکه همهٔ زندگیش را تقدیم بی‌ ایران و ایرانی‌ کرد:

بسی‌ رنج بردم در این سال سی‌

زبان زنده کردم بدین پارسی‌

 

دردو و بلاش بشه سرطان بی‌ دارمان و بخور تو سر این عرب پرستها که از صبح تا شب ما تحت آخوندها را لیست میزنند.

 


maziar 58

Mr. S A M & DIVANEH KHAN

by maziar 58 on

vaghean afarin be javab hayetan be an ostade........... 

what a nice way to answer to that..........in your comments.    Maziar


vildemose

Shazdej jan: My

by vildemose on

Shazdej jan: My apologies.

Samsamjan: thanks for alerting me to my disatrous mistake.


Red Wine

onlyinamrica

by Red Wine on

آقای عزیز،ما (خودمان را عرض می‌کنیم) هم از پدر بزرگوارمان و هم از سرکار مادر علیه به خاندان قاجار مربوط می‌شویم ،اگر چند خطی‌ که ما در بعضی‌ از نوشته‌هایمان درج کردیم..خوانده بودید،این امر را بهتر درک میکردید و دیگر مجال سؤالی نبود !

مطلب زیاد فرمودید که هیچ کدام آن جای توضیح ندارد که ما خودمان از سلطنت بیزاریم و فقط بنده تشریفات و تزئینات هستیم و بس ! اما خدا وکیلی جای حق دارد که گفته شود که ایران حال بیشتر خوشبخت تر است بدون داشتن مردمان تاجیک و قرقیز و ازبک !! اینان که ایرانی‌ نیستند و با جنگ و خونریزی ضمیمه ایران شده بودند !

از کدام لباس صحبت به میان آوردید که ما گیج شدیم و نخواستیم خدا نکرده بی‌ احترامی کرده باشیم به فرهنگ رضا خانی ! آخر بعضی‌ از روشنفکران فرنگیسم در خون رفته گویند که باران رحمت همیشه از سر قبله رضا خان بوده است و سیل و زلزله و معصیت به خاطر ملکان قاجار !

بهار پر برکتی را برای شما آرزو می‌کنیم.و همچنین آزادی برای مملکت ایران.

 


M. Saadat Noury

A Spectacular Episode

by M. Saadat Noury on

and never is late to say Happy World Ferdowsi DAy!


divaneh

بنام خداوند جان و خرد

divaneh


عجب گفتی شازده. افرادی مانند شما و شراب قرمز و سمسام جان که دارد مفتکی سواری می خورد نتیجه های راستین زحمات این شاعر بزرگ هستند. حال گروهی خرد باخته که علمشان از همان اقتلو فراتر نمی رود، می خواهند که به زور فردوسی را معرب کنند و شیعه دو آتشه. برای اینها آفتاب دلیل آفتاب نیست. یک روز پیرمرد بدبخت را تف و لعن می کنند و روز دیگر دستمال یزدی برداشته و گلوله هایش را می مالند. یک شاهنامه مغلوط پر از لغات عربی که معلوم نیست کدام عربی آن را تصحیح نموده را اساس کار قرار می دهند و بدون هیچ علمی از ریشه لغات، کلمات فارسی را نیز از ما می گیرند و به کیسه عرب می ریزند. هر کسی که حتی یک کار تحقیقی خوانده باشد می داند که در چنین مقالاتی وجود ماخذ و نشانی دقیق هر کلمه ذکر شده از ضروریات است. کلمات ذکر شده این افراد اما مانند ادعاهایشان فله ای است. همۀ این زحمات هم برای این است که ثابت کنند آن ابیات تقلبی مداحی در ابتدای شاهنامه از فردوسی است و ایشان دردش درد اسلام شیعه بوده.

اگر از من بپرسید این افراد با همان سهم اندک از منطق و انصاف، ته دلشان می دانند که فردوسی ارادتی به اسلام و دینی که پر از قتل و غارت و برده فروشی و تبعیض و زن ستیزی است نداشته است ولیکن شهامت این را ندارند که عقاید خویش را محک بزنند. با شیر درون شد و با جان بدر شود. حتی قتل بیگناهان نیز در اینها تاَثیر نمیکند. شاعر فرزانه پدید آمدن چنین افراد را با ورود فرهنگ عرب پیش بینی نموده بود که سرود:

بریزند خون از پی خواسته

شود روزگار بد آراسته


onlyinamrica

شازده اسدو الله عزیز

onlyinamrica


شازده جان، دروغ چرا، تا قبر اه اه اه اه. عده‌ای از شازده ها‌ی قاجار هم با این رژیم در اوایل انقلاب هم تلیت و هم پیاله بودند و چون چیزی برایشان نماسید با آنها و خدا و پیقمبرشان دشمن خونی شدند. البته تا انجأیی که ما شنیدیم و خواندیم، حضرات قاجار، بلخصوص شاهان آخری، چندین ممالک از ولایت عزیز ایران را مفت از دست دادند و یا فروختند به اجنبیهای لامصب جهت تامین معاش دربار. البته ما گناه دیگران را گردن نمیگیریم و راست و دروغ آن را به گردن اونهایی میگذاریم که این چیزها رو گفتند و نوشتند. البته این را هم عرض کنم که جناب عالی‌ خودتون مستظهر هستید که ایرانی‌ یک روده راست ندارد.  به هر حال خدا پدر رضا خان میرپنج رو بیامرزه که حداقل هموطنان عزیز ولایت ایران را از ملبس شدن به آن لباس مسخره نجات داد و نام فامیل را رایج کرد.


SamSamIIII

lol ::))

by SamSamIIII on

 

Vildmose jaan; thx for dropping by & reading "my" blog. va mercie keh blog ro pishkesh man kardi va mano klid-daar masjid:).btw, Not every Ferdowsi or kiaan blog is mine pal ;).  Inn bandeh khoda yeh blogeh Ferdowsi nevesht va oonam kesh raftan..lol

Thanks every one for visiting the blog & your comments . khooneh khdetooneh..loool

Cheers!!!

Path of Kiaan Resurrection of True Iran Hoisting Drafshe Kaviaan //iranianidentity.blogspot.com //www.youtube.com/user/samsamsia


Shazde Asdola Mirza

Dear onlyinamerica: be extra careful, Ghajars have been cursed

by Shazde Asdola Mirza on

by both the Mullahs and the Pahlavis.

Even though many people who have served Iran, can be traced back to Ghajars, including the nationalists' icon Mosaddegh, the leftists' heros Kianori and Maryam Firooz, most of Shah's prime ministers ... in Iran, it is "common knowledge" that the Ghajars ruined Persia!

So, I take the fifth on this tricky issue, especially that we shalt not speak of Turks during Ferdowsi's day ;-)


Shazde Asdola Mirza

نمازشو ما میخونیم، صوابشو حاجی میبره؟

Shazde Asdola Mirza


ویلدموس عزیز، فکر می‌کنم که شرابش حسابی‌ گیرا بوده - خوش باشی‌ و سلامت!


onlyinamrica

Red Wine va Shazde Asdolah Mirza aziz

by onlyinamrica on

Out of curiosity, are you gentlemen related to Ghajar dynasty?


vildemose

samsam khan aziz: Allah

by vildemose on

samsam khan aziz: Allah shomar ro az ma nagireh. Ta shoma ro darim gham nadarim..lol 

 

 One of your best. Thank you for illustrating the Ommatis spectacular dishonesty and mangling of our beloved Icon  in such a exceptionally imaginative way.

Shadi Afzoon

خدا ياد و راه فردوسی را از ايران نگيره و ارجش را هر روز بيشتر کنه.

شادی افزون


Shazde Asdola Mirza

شراب سرخ عزیز، دست شما درد نکند

Shazde Asdola Mirza


 

این روز فرخنده، همان به که از سخنان شخص فردوسی نیرو بگیریم.

بیاموز و بشنو ز هر دانش

بیابی‌ ز هر دانشی رامشی

گهر بی‌ هنر، زار و خوار است و سست

به فرهنگ، باشد روان تندرست!

و چه افتخاری بیشتر از برخورداری از فرهنگ، هنر و دانش حضرت عالی‌.


Rad Lanjani

Nice Thread

by Rad Lanjani on

Thank you.


Shazde Asdola Mirza

SamSam: it is good to see you here - upbeat and positive

by Shazde Asdola Mirza on

There is a positive energy surge in Iran, and the tides seem to be turning.

God willing, soon there will Life and Reason ruling, where the false idiotic Allah of murder and torture falls.


SamSamIIII

دمه دو شازده گرم

SamSamIIII


 

 

يکی با بلاگش و ديگری با نگاره اش.

خدا ياد و راه فردوسی را از ايران نگيره و ارجش را هر روز بيشتر کنه.

شادی افزون

Path of Kiaan Resurrection of True Iran Hoisting Drafshe Kaviaan //iranianidentity.blogspot.com //www.youtube.com/user/samsamsia


Red Wine

حضرت بزرگوار فردوسی

Red Wine


 

شازده جان،قربانت گردم... مشغول سر هم کردن یک سری نغمه جدید برای پیانو،در دستگاه ایرانی بودیم که مطلب شما را خواندیم،دلمان دوباره سوخت که ما همه از تبار فردوسی هستیم و چرا این چنین شد و چرا آن چنان .. !

همان وقت که نوشتار شما را می‌خواندیم،به خودمان گفتیم.واویلا ! ما به خانه شازده آمدیم اما چرا دست خالی‌ ؟!

به همین مناسبت،یک عدد نگاره (پوستر به زبان پارسی !) به میمنت حضرت بزرگوار فردوسی ساختیم تا به شما تقدیم کنیم.خدا وکیلی از عشق به وطن و نوکری خلق ساختیم،باشد که مقبول شما و دیگر ایرانیان واقعی‌ بی‌ افتد که گفتیم... ما از هیچ هستیم و از ادعا خالی‌ ! کوزه شکسته و فانی !

به زودی یک نگاره دیگر به خاطر این بزرگمرد ایران خواهیم ساخت تا تقدیم به این سایت کنیم.

اشاره کنیم که سفره همچنان باز است و اندک شرابی در ته پیاله یافت میشود،مهمان ما باشید که محفل درویشانه ما با آمدن شما سبز میشود،وگرنه ما را چکار به بزم و آنگاه رزم، که ساغر و ساقی بر ما حریفند !!!

//img26.imageshack.us/i/tyjsdf.jpg/