پیام آیت الله رضا پهلوی بمناسبت گرامیداشت روز جهانی زن


Share/Save/Bookmark

پیام آیت الله رضا پهلوی بمناسبت گرامیداشت روز جهانی زن
by Noosh Afarin
04-Mar-2010
 

هم میهنان عزیزم، زنان آزادۀ ایرانی،

هشتــم مـاه مارس، «روز جهانـی زن» را صمیمانــه بـه یکایـک شمـا شــادباش می گویم که در راه رهایی کشور از چنگال  ارتش اقوام ما « سطان علیشاه» دوشا دوش همراه و همرزم مردان کشورم هستید. با نگاه کردن کلیپهای حماسه ساز شما در یوتوب، اشک حسرت از چشمانم سرازیر میشود، و با خود فکر میکنم که چرا از داشتن مادر و خواهرانی چون شما محروم گشته ام. زمانی که شما بانوان کشورم در خیابانها  مورد ضرب و شتم قرار میگرفتید، مادر ژنتیکی من در مطب های دکتران جراح زیبایی سخت مشغول ستیز با پیری بود، و بعد از به اکران در امدن فیلم ان دخت سرزمینم که در گذشته چپی بود، مادرم از دیدن پوست آویزان چانه و گردنش چنان متاثر شد، که چند هفته بعد خود را به  چاقوی جراح سپرد و با تمام شجاعت پوست اویزان خود تحویل ان دکتر جراح داد.

حقوق آزادی بستر مساعدی را به دست می دهد که بذر رشد فکری و بلوغ عقلانی زنان در آن شکوفا می گردد. نه انکه مثل مادر ژنتیکی من که هنوز در سن ٧١ سالگی برای طیاره اختصاصی خود دلتنگ میشود و غصه میخورد که چرا مردم در خیابانهای پاریس و بخصوص شانزه لیزه او را نمیشناسند و برای او هورا نمیکشند. من قول میدهم که با دفاع از نقش والای حقوق آزادی زنان مورد علاقهء خود رسوم زن ستیزِی را برای انها پایان دهم. و در اینجا قسم میخوردم که مادر بی لیاقته نقاشی جمع کن خود را میبخشم و همچنین قول میدهم که با رسیدن به سطلنت، تمام نقاشی و وسایل عتیقهء جمع اوری شدهء او را در یک مناقصه برای چند ماه بفروش بگذارم، تا با بدست آوردن مبلغ هنگفتی از ان، برای تمام مادران شایستهء ستمدیده ای که با فروش کلیهء خود، برای پرداخت هزینهء مداوای فرزند بیمار خود، سلامت خود را به خطر انداختتد، بیمهء سلامتی مجانی تهیه کنم، و دستگیر انان باشم، البته اگر طرفدار من باشند.

متاسفانه حاکمین وقت بجای تعابیر امروزی و آزادیخواهانه از اسلام، مذهب را وسیلۀ ستم بر زنان و خصومت با حقوق برابر آنها قرار داده اند. (البته در مورد تقسیم ارث و وارثت، مشکلی در این رابطه نمیبینم، و در مورد چند همسری مردهای پولدار هم اضافه کنم که با اجازهء زنان آزادهء ایرانی هیچگاه مشکلی بوجود نیامد). نتیجه آنکـه به زنان ایــرانی فامیل درجه یک و دو سه نباید به چشم توده ای اسیر و در بند نگریست، و باید با هر طبقه بطور جدا برخورد کرد.

خداوند نگهدار شما باشد، ما که سرگرم کارهای مهم خود هستیم.


دبیرخانۀ ایت الله سیب زمینی رضا پهلوی
پنجشنبه 13 اسفند 1388
ایت الله رضا پهلوی


Share/Save/Bookmark

more from Noosh Afarin
 
Mola Nasredeen

ماشالا چقدر خوشگل شده

Mola Nasredeen


چقدر این لباس بهشون میاد.


capt_ayhab

Satire!?

by capt_ayhab on

a good one as a matter of fact.

Laugh and let laugh

-YT 


Anonymous Bugger

سرکار خانم طيبه مکرمه و فاظل ال نساء

Anonymous Bugger


 

بزرگ شده در بلاد ولايت و وتربيت شده در زير سايه متدرسين عقيدتی سياسی ام القرءِ امت اهل بيت. توجه مثبوت بفرماييد,  گيرم که ادعای جنابعالی صحيح که اين اولاد پهلوی که امامت يتيمش کرد از بچگی دزد بوده,گيرم که خالی بنده و گيرم که از طفولييت شامپاين و عرق خوری ميکرده .

 صحيح ,لهذا, سرکار عالي که در اين سايت از صبح تا غروب  قربان صدقه حضرات قوم بني عباس و سبزيجات ميرويد و سينه زني هستيد قهار زير تمثيل اقا سيد حسين موسوي دامت افاذاتو که خود را مريد جان نثار امام راحل ميداند,  لطف کرده و به اين حقير توضيح مرقوم فرماييد که چرا

 توبهٌ اق سيد حسين موسوی صدر اعظم هشت ساله بالغ و عاقل امام امت و دستيار, شريک اجرا , شاهد عينی سمعی و صوري سی و هفت هزار فقره قتل عام جوانان و نوباوگان بي تقصير و هزاران تجاوز به عنف ,قطع عضو و هزاران مفسده و اقارير ديگر ممدوح است و مقبول ,ولی,  توبهٌ الواتي و دزدي ادعايي اين اولاد يتيم پهلوی  اقا رضا مکروه و مبطول ميماند. حضرت عالی قاتلان رو زير سبيلی و افتابه دزد را شلاق ميزني. ای ول.

  اين قصه جناب عالي تمثيل ان حج اغايه فرنگ رفته است که روش نميشد به واضح قربون صدقه حضرت ابوالفضل بره پس بند ميکرد به دشمن حضرت و فحش و بد و بيراه به شمر و يزيد..گرفتی ؟ آ بارک الله
همين شماييد که صفوف اتحاد را ميشکنيد و انها را مجبور ميکنيد که به سيد حسينتان گير دهند.
 و الله يشهد ان ا لمنافقون لکاذبون

طلب بخشش که بنده فقط وکيلم و معضور


SamSamIIII

Haaj aghaa go ahead

by SamSamIIII on

 

with the sermon


Cost-of-Progress

This is what's wrong with us

by Cost-of-Progress on

We don't know what we want.....and when we have it, we don't know how to cherish it.

Hope you feel better after posting this...

____________

IRAN FIRST

____________


Elham57

looos

by Elham57 on

You sure made an ass out of somebody by writing this,...and it ain't Reza Pahlavi!

The more I read cheap, tasteless, idiotic shots taken against him, the more I like the guy.

Keep it up.


maziar 58

LAUGH OR CRY

by maziar 58 on

freedom of expression and creativity asside

we as Iranian inside or out of Iran turned to couch potatoes (be gheyrat) But I guess as long as the big guys are riding every thing else is O.K. Maziar


Hovakhshatare

This is a low blow.

by Hovakhshatare on

A very cheap shot. If you can't tell the difference then you are the problem not mollah, shah, or a president


Anonymouse

Is his forehead scarred due 2 praying & hitting the mohr?! sojde

by Anonymouse on

Everything is sacred.


Darius Kadivar

Some IRANICAN Women Should Know Their Limits ;0)

by Darius Kadivar on

Women: Know Your Limits! Harry Enfield - BBC comedy:

//www.youtube.com/watch?v=LS37SNYjg8w

Cause Someone is having the last Laugh :

SATIRE: ملت الاغ

Hee Hee !


bahramthegreat

It is very sad

by bahramthegreat on

Why do we have to put each other down. It is time to be united and help each other to achieve our goal (i.e. freedom). Let us leave our childish differences aside and act as an adult. Stupid article like this is not going help us to make our country a better place to be. Articles like this are destructive and will not help the green movement to blossom.


Maryam Hojjat

Noosh Afarin: It is not fair!

by Maryam Hojjat on

to Reza Pahlavi!  His father & grand father did a lot for women's emacipation.  Reza has had no share of their shortcomings.  Therefore, it is not fair to him.


MRX1

Huh

by MRX1 on

Had it not been for his grand father and father's work and vision, women in Iran would be living in conditions now worse than women under taliban, but it's easier to make fun of him than actually challanging the IRR brtual machine that looks at women as nothing but one step above sheeps!


Darius Kadivar

Evolution of the IRANICAN Women's Brain ...

by Darius Kadivar on

WARNING: Coma Risks may occur when watching this video ... 

Shirine Ebadi for President ...

//www.youtube.com/watch?v=ZbOZLV783HI&feature=related

Happy W Day !

 


amirkabear4u

Dear Noosh Afarin

by amirkabear4u on

Good art work. 

Reality is like this image but the wrapping is different. He could have been a king by NOW if he had the juice!!!!!!!! 

Fairness and Equality in Justice