A Song Is Born (1948)

Share/Save/Bookmark

Nazanin karvar
by Nazanin karvar
26-May-2011
 

Gangster's moll Honey Swanson goes into hiding when her boyfriend is under investigation by the police. Where better to hide than a musical research institute staffed entirely by lonely bachelors? She gets more than she bargained for when the head of the institute Professor Hobart Frisbee starts to fall for her.

A Song Is Born (1948)

IMDB: //uk.imdb.com/title/tt0040820/

Share/Save/Bookmark

Recently by Nazanin karvarCommentsDate
The Thing
-
Aug 09, 2012
مستند میراث آلبرتا
-
May 25, 2012
Misty
-
Apr 04, 2012
more from Nazanin karvar
 
Faramarz

Thank You Ms. Karvar!

by Faramarz on

But please note that only Darius Kadivar is allowed to post so many clips on this site! The rest of us are limited to only one clip!

Please obey the rules!


Anahid Hojjati

Very nice Nazanin, thanks for posting.

by Anahid Hojjati on

I would like to watch the whole thing. For now, I watched much of #7 and it is really funny. Actors are good and sometimes just the way they say a sentence is so precise. Thanks for sharing.


Darius Kadivar

Love Danny ;0)

by Darius Kadivar on

Thanks for Sharing !

Lovely Film ! 


Red Wine

...

by Red Wine on

این فیلم را مثل تعدادی فیلم امهم و بی‌ نزیر دیگر در سالهای ابتدایی دانشگاه در سان فرانسیکوی عزیز دیدیم...

در زمان خودش فدراسیون موسیقی‌ آمریکا از این فیلم استقبال نکرد و به علاوه از آن شکایت نیز کرد،چرا که حق الزحمه و کپی رایت‌های لازمه پرداخت نشده بودند و مثل اینکه هنوز بعد از گذشت بیش از ۶۰ سال،تعدادی از کانال‌های تلویزیونی نیز اجازه پخش آن را ندارند (در پایان ۷۵ سال کپی رایت آن لغو میشود!)

صحنه‌های دیدنی‌ آن زمانی‌ است که بزرگترین نوازنده گان آن زمان وارد صحنه شده و تماشاچی را هیپنوتیسم کارِ زیبای خودشان میکنند،متأسفانه این قبیل فیلمها دیگر ساخته نمیشوند و جاز و بلوزِ واقعی‌ (آنجور که مردمان رنگین پوست آن را میساختند و مینواختند،به دور کپی برداری‌ها و فارغ از جریاناتِ مارکتینگ !) به دست فراموشی سپرده میشود و تنها دلخوشی این است که صفحات و فیلمهای قدیم را جستجو کنی‌ و گوش کرده و یا مشاهده کنی‌ تا بتوانی‌ آن را بازسازی کرده و در رابطه یی خاص آنرا استفاده کنی‌... موسیقی‌ علمی‌ِ این سبک خوشبختانه چند سالیست که در اروپا ریشه گرفته است و در فستیوالهای متفاوت شاهد خلق آثار بسیار جالب و اصل هستیم .

از یاد آوریِ این فیلم و مطلبتان کمال تشکر را داریم.