BRITISH CARE ABOUT HUMAN RIGHTS IN IRAN!

Share/Save/Bookmark

BRITISH CARE ABOUT HUMAN RIGHTS IN IRAN!
by afshinazad
22-Dec-2010
 

This is the question being asked from British Prime Minister about human right versus nuclear negotiation and really how much they care about our nations human rights  and this is what chilling answer we get from these long advicators of freedom and human rights, about support of our freedom and our rights which is not a first issue and yet these are the people who made  our kings life miserable about human rights and other craps for their satanic agendas and what else we could expect from creators of akhoonds.  

آیا این مسئله بدان معنی است که آن وقت شما به نقض حقوق بشر در ایران توجهی نخواهید داشت؟

دیوید کمرون:

در مورد نقض حقوق بشر باید بگویم تردیدی نیست سابقه ایران در رعایت حقوق بشر بسیار اسفناک و بد است. این را در موارد اخیر زندان‌ها و اعدام‌ها و همچنین وقایع بعد از انتخابات سال گذشته شاهد بوده‌ایم، اما این بخشی از پیامدهای دولتی است که روی کار آمده است. من باز هم تاکید می‌کنم آن چه برای ما و جامعه جهانی در وهله اول مهم است مسئله حل پرونده هسته‌ای ایران است.

نیک کلگ:

حقوق بشر موضوعی است جهانی، یا باید به آن معتقد بود یا نبود، نمی‌توان بخشی از آن را قبول و بخشی را رد کرد و جامعه جهانی باید در این مورد به ایران فشار بیاورد.

رعایت حقوق بشر ربطی به تفاوت‌های فرهنگی و دین و آیین یک جامعه با جامعه دیگر ندارد، اما همان طور که دیوید کمرون گفت راه برای تعامل با ایران باز است و باید در مورد تمام این مسائل به گفت‌وگو نشست.

Share/Save/Bookmark

more from afshinazad