Iranian Asylum Seekers: Day 58

Hunger strike continues in Athens as Greece ignores demands

ANA: The head of the UN Refugee Agency (UNHCR) in Greece George Tsarbopoulos on Wednesday issued a statement on the hunger strike staged by Iranian asylum seekers in downtown Athens in support of their “legitimate claim” to have their asylum request examined. “The hunger strike of the Iranian asylum seekers at Propylea, seven of which have sewn their lips shut, is founded on their legitimate claim to have their asylum requests examined and receive a definitive decision on their status based on the provisions included in the legislation on refugees,” the statement underlined >>>

29-Oct-2010
Share/Save/Bookmark

 
کلاه مخملی

عجب آدمای بی وجدانین این یونانیا ... :) !

کلاه مخملی


..

 

 


LalehGillani

ایرانی با غیرت مقیم خارج، من و تو چه کردیم؟

LalehGillani


صبح شنبه، خبر که به گوش دانشجویان و شهروندان یونانی رسید به خیابانها ریختند، راهپیمایی کردند و حمله شب گذشته را محکوم کردند:

//www.youtube.com/watch?v=pqj7ZBw6MBw


IranianPoliticalRefugees

کمک مالی به کمپین پناهجویان سیاسی

IranianPoliticalRefugees


هوا به سرعت در آتن سرد میشود. چهل و چهار تن از پناهجویان سیاسی ایران زیر چادرهای برافراشته شده روز را به شب و شبهای سرد را به روز میرسانند. تمامی پناهجویان از نظر جسمی ضعیف هستند و دیگر چیزی از ذخیره های مالی و پزشکی باقی نمانده است ولی مبارزان سیاسی ایران هم چنان ایستادگی میکنند.

هموطن، با کمک مالی به پناهجویان سیاسی ایران، در مبارزه علیه جمهوری اسلامی و حکومت یونان شرکت کن

شماره حساب بانکی برای ارسال کمک های مالی QOBADI RIBWAR
IBAN:GR5701101080000010834766775
NATIONAL BANK OF GREECE


LalehGillani

حمله به پناهجویان با بمب دست ساز آتش زا

LalehGillani


در چند روز گذشته، پناهجویان سیاسی ایران در یونان تلفن های تهدید کننده دریافت داشته و فاشیست های یونان به همراه جیره خوران رژیم ملایان به خیمه مبارزان حمله نموده اند.

دوباره عده ای ناشناس نیمه شب گذشته بوسیله ی یک بمب دست ساز آتش زا به کمپین پناهجویان ایرانی در یونان حمله کردند.

در طی این حادثه که در ساعت ۳:۱۵ دقیقه شنبه ۳۰-۱۰-۲۰۱۰ اتفاق افتاد، یک اتومبیل به همراه سه نفر سرنشین با عبور از مقابل کمپین بمب را به سوی آنان پرتاب کرد و یکی از پناهجویان که بصورت اتفاقی متوجه این حادثه شد بلافاصله بمب مذکور را از سمت چادرها به جهت مقابل پرتاب کرد، در اثر ضربه و همچنین برخورد بمب به جدول مقابل خیابان مقداری از مواد منفجره ی آن خارج شد و در نتیجه بمب انفجار ضعیفی داشته است.

به گزارش سایت اشتراک، پناهجویان ایرانی نیز که با فریاد های عابرین یونانی متوجه حادثه شدند از چادر های خود بیرون آمده و در محل دفتر کمپین تجمع کردند، متاسفانه با وجود اینکه بلافاصله با پلیس یونان تماس گرفته شد و حتی یک واحد گشت در ۲۰ متری محل حادثه مستقر بود، پلیس پس از نیم ساعت در محل حضور پیدا کرد. تحقیقات از طرف پلیس آتن در مورد عاملین حادثه ادامه دارد.

گفتنی است که در روزهای اخیر ضمن سرمای شدید هوای آتن، وضعیت جسمی بسیاری از این پناهجویان وخیم شده و با فشارهای مختلف سرانجام ۴ نفر از اعتصاب غذا کنندگان به بیمارستان منتقل شده اند. این بی توجهی به وضعیت اسفبار اعتصابیون آتن در حالی صورت می گیرد که افراد مستقر در کمپین به هیچ وجه امنیت جانی ندارند و بار ها توسط پلیس، گروه های نژاد پرست یونانی و افراد ناشناس به آنها حمله شده است.

نگذارید صدای حق به این آسانی خاموش شود!

//www.youtube.com/watch?v=11Nf-p5qe6E


LalehGillani

دلم برای بوسه های مادرم تنگ میشود

LalehGillani


ماندانا دانش نیا، شیر زن ایرانی، مادر یک دختر 8 ساله است که میگوید دلش برای بوسه های مادرش تنگ میشود. روز شنبه 30 اکتبر 2010، ماندانا برای بار سوم راهی بیمارستان شد.

هشت تن از پناهجویان سیاسی ایران در یونان دهان خود را دوخته اند و با دیگر پناهجویان سیاسی در اعتصاب غذا بسر میبرند. به داد پناهجویان سیاسی برسید!

//www.youtube.com/watch?v=jlAGyhhvM2o


Simorgh5555

Regime change is the only

by Simorgh5555 on

Regime change is the only solution. Please support military action. The fate of the young in Athens as well as those in Iran will not chnage one bit.


yolanda

.....

by yolanda on

I hope their demands can be met soon.....I hope they start eating soon!

Good luck! God bless Iranians!


KingReza

sewn their lips shut?

by KingReza on

Why are we such sad people sometimes.